На вебінарі ви дізнаєтеся про:
- Необхідну підготовку до переходу на ЕДО
- Юридичні аспекти електронного обміну документами
- Налаштування внутрішніх процесів вашої організації в сервісі “Вчасно”: рівні доступів співробітників, погодження документів, їх розподілення між співробітниками, сценарії опрацювання та підписання документів
- Залучення контрагентів до електронного документообігу.
- Функціонал відправки документів у сервісі “Вчасно”: від ручного опрацювання до автоматичного підписання в облікових системах організації.
Кому буде цікавий даний вебінар?
- власникам організацій
- фінансовим спеціалістам
- всім, хто бере участь в опрацюванні документів
Наш блог про цифрові рішення для роботи з документів
у Facebook https://www.facebook.com/vchasno.docs/
у Telegram https://t.me/vchasnoservice