— Про необхідну підготовку для переходу на ЕДО.
— Юридичні аспекти електронного обміну документами.
— Як обмінюватись електронними документами з контрагентами.
— Як залучати партнерів до використання ЕДО.
— Як автоматично опрацьовувати документи з колегами: сценарії погодження та коментарі.
— Безпека доступу до документів та особливості зберігання у хмарі.
Детальну інформацію про всі можливості, котрі вам тепер доступні, читайте тут.
Вебінар ""Як пройти перевірку в податковій з електронними документами" https://youtu.be/5ldWT7CEguc
Закони та нормативні акти, котрі дозволяють обмінюватись єлектронними документами:
- ЗУ “Про електронні довірчі послуги”
- ЗУ “Про електронні документи та електронний документообіг”
- ЗУ “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”
- Постанова КМУ від 03.03.20 “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток…”
Як впровадити електронний документообіг на підприємстві:
- Шаблон наказу про електронний документообіг
- Шаблон розсилки про перехід на ЕДО
- Шаблон додаткової угоди з контрагентами про ЕДО