«Вчасно» без проблем: гід по роботі з сервісом обміну електронними документами.
Вам обов’язково треба прослухати вебінар, якщо ви хочете знати:
- що таке електронний документ та електронний підпис — чим він кращий за фізичний;
- як економити час та кошти за допомогою ЕДО;
- чому важливо інформувати контрагентів про перехід на ЕДО і як це зробити;
- як зареєструвати компанію і пройти перевірку по ЕЦП;
- як завантажувати, підписувати та надсилати документи;
- що таке внутрішнє погодження документів;
- як запросити контрагентів у «Вчасно» і перевірити, які з них вже є у сервісі;
- як запросити та налаштувати права співробітників.
Спікер вебінару: Володимир Онучак, керівник служби підтримки користувачів сервісу обміну електронним документами “Вчасно”.
Спробуйте спростити бізнес-процеси зареєструвавшись на vchasno.ua.