ВЕБІНАРИ: про електронні документи та роботу з сервісом «Вчасно»

[Вебінар] Як запровадити електронний обмін документами у вашій компанії

Як швидко і «безболісно» перевести компанію на електронний документообіг? Як налаштувати зовнішні та внутрішні процеси?

Вам обов’язково треба прослухати вебінар, якщо ви хочете знати:
- що таке ЕДО: переваги та можливості;
- як почати роботу у «Вчасно»: реєстрація компанії, додавання контактів співробітників та налаштування їх прав;
- як підготувати юридичну сторону переходу на електронний обмін документами;
- що потрібно для інтеграції з обліковою системою вашої компанії;
- як інтегрувати «Вчасно» з особистим кабінетом на вашому сайті;
- як підготувати контакти та документи для відправлення через «Вчасно»;
- які дії з документами доступні у сервісі «Вчасно».

Спікер вебінара: Анна Малькова, менеджер з впровадження проекту онлайн сервісу обміну електронним документами “Вчасно”.

Спробуйте спростити бізнес-процеси зареєструвавшись на vchasno.com.ua.

#вебінари «Вчасно» #корисні відео #всі вебінари