Блог «Вчасно»

Помилка «Робоче місце зайнято» у «Вчасно.POS». Що робити?




Чому виникає помилка?
Помилка виникає, коли ви перейшли на робоче місце на іншому пристрої чи з іншого браузеру, або робоче місце уже у вас відкрите у браузері. На даний момент у «Вчасно.POS» робоче місце може бути відкрито одночасно лише в одній вкладці/застосунку. Якщо ви працювали на робочому місці і закрили вкладку, Робоче місце від’єднається автоматично за 3 хвилини. Якщо цього не відбулося зробіть так, як вказано в інструкції нижче.

Щоб від’єднати робоче місце, перейдіть у кабінеті «Вчасно.POS» у вкладку Структура  ►Моє підприємство ► Заклади (магазини) ►Магазин ► Робоче місце 1

Далі натисніть кнопку Від'єднати робоче місце. Після того як отримаєте повідомлення внизу екрану "Пристрій відв'язано від робочого місця", можна переходити на робоче місце і продовжувати роботу.