Все про електронні документи

Вебінар «Вчасно». Як запровадити електронний документообіг: все що потрібно знати, щоб впровадити ЕДО у вашій компанії

Для усіх, кого цікавлять переваги електронних документів у бізнесі, 9 лютого 2022 провели:

💡 Вебінар «Вчасно». Як запровадити електронний документообіг: все що потрібно знати, щоб впровадити ЕДО у вашій компанії

Поговорили про основні питання, що стосуються електронного документообігу, та розказали як покроково запровадити ЕДО у вашому бізнесі.

Спікер — Єгор Вандін, спеціаліст підтримки клієнтів сервісу «Вчасно».

Вебінар має теоретичну та практичну частини: від підготовки документів та законодавчої бази до безпосереднього налаштування роботи у сервісі.



0:00 ⭐ вступ
0:17 ⭐ що таке електронний документ?
1:10 ⭐ завдання, які виконує сервіс електронного документообігу
1:40 ⭐ якими нормативними актами регулюється документообіг між компаніями?
2:47 ⭐ що таке ключ електронного підпису, як ним користуватися та де можна отиримати?
4:44 ⭐ які документи можна перевести у електронний вигляд?
5:50 ⭐ які дії необхідні для переходу на ЕДО?
11:35 ⭐ практична частина вебінару: наочно розказуємо та показуємо, як виглядає кабінет «Вчасно» зсередини та як користуватися сервісом
42:45 ⭐ відповіді на запитання з чату трансляції

Корисні посилання:



Якщо вас цікавить, як запровадити електронний документообіг у вашій компанії, замовте індивідуальну консультацію нашого фахівця.

Замовити консультацію

Менеджер «Вчасно» зв'яжеться з вами, щоб запланувати онлайн-зустріч у зручний для вас час.

Вдячні за увагу! Підписуйтеся на сторінки «Вчасно», щоб першими дізнаватися про вебінари, оновлення сервісу та новини електронного документообігу.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/vcha...
Facebook: https://www.facebook.com/vchasno.docs/ 
Сайт: https://vchasno.ua/
Служба підтримки: +38 044 392 0 300


#робота з сервісом «Вчасно» #вебінари «Вчасно» #всі вебінари