Приєднуйтесь
Цінно — коли

Як Royal Canin Україна вдалось автоматизувати кур'єрську доставку замовлень

Дмитро Рудюк, директор з постачання Royal Canin Україна ділиться лайфхаками як автоматизувати кур'єрську доставку замовлень за допомогою POS-системи.
Для компанії важливо вибудовувати довгострокові та надійні відносини зі своїми клієнтами. А завдяки постійному покращенню якості обслуговування, підвищенню рівня задоволеності та лояльності клієнтів компанія може значно покращити свої бізнес-показники.

Досить часто трапляються випадки, коли при продажі якісного товару виникають помилки та затримки у процесі доставки, а як наслідок — втрата клієнта. Помилки в обслуговуванні викликають у клієнтів негативні емоції, які автоматично віддзеркалюються на придбаному товарі.
Для команди Royal Canin Україна важливо було належним чином організувати доставку та передачу замовлень, а також вчасне інформування клієнта про перебіг доставки по зручних каналах комунікації.

Перебуваючи у постійному пошуку інноваційних можливостей для бізнесу ми попросили наших партнерів із доставки автоматизувати процес передачі клієнтові продукції та зробити зручнішим процес оплати. Наші партнери провели час, шукаючи рішення, що зможе перетворити традиційний процес доставки на щось сучасне, технологічне та комфортне.

Вибір ПРРО

Останні декілька років кур'єри наших партнерів, які здійснюють доставку нашої продукції, використовують у своїй роботі мобільні телефони: планують завдання в рамках робочих змін, використовують їх для навігації при доставці тощо.

Саме тому партнери вирішили застосувати ПРРО на пристроях, які вже використовують у поточних процесах. Таку можливість вони знайшли у провайдера "Вчасно". Наразі вони завершили тільки першу фазу проекту для нас, яка передбачала запуск ПРРО на тестових територіях, аби виявити та усунути можливі недоліки та в подальшому масштабувати на решту.

Етапи та результати впровадження

На першому етапі проекту вони ставили собі за мету визначити, наскільки нове програмне забезпечення є зручним та зрозумілим для кур'єрів, скільки часу необхідно для коректного проведення розрахунків та чи буде процес зручним для наших клієнтів. Тестова фаза включала лише 4-х кур'єрів, які почали застосовувати ПРРО для здійснення розрахунків за доставлені замовлення. Впродовж цієї фази вони протестували роботу касових апаратів та програмного РРО.

Під час підготовки тестового впровадження партнери заклали 6,5 хв на роботу кур'єра із ПРРО для кожного клієнта. Але перші результати тестування перевершили усі прогнози та очікування. Вже за 3 тижні цей показник скоротився до 4 хв, а після додаткового навчання та певних додаткових налаштувань час роботи із ПРРО склав у середньому 2,8 хв та продовжує скорочуватися по мірі звикання кур'єрів до нових стандартів проведення розрахунків при доставці.

Плани на масштабування


За результатами тестування ПРРО партнери визначили перелік необхідних змін у процесах, які наразі ще трансформуються заради ще кращого обслуговування наших клієнтів. Істотних змін зазнали процеси обміну даними між різними системами та забезпечення захищеності інформації. Таким чином, можна уникнути помилки під час розгортання проекту на інших територіях, де очікується значно більша кількість чеків, порівняно із тестовим періодом.
Наразі готується та супровідна документація для успішного масштабування проекту по Україні, а також тестування функцій терміналів. Близько 50 кур'єрів наших партнерів пройдуть навчання новим стандартам розрахунків.
Читайте також
Обережно, розсилка!
Найцікавіші матеріали з діджиталізації бізнесу, корисні поради щодо впровадження електронного документообігу та ефективні кейси. Лише корисна інформація і жодної реклами.
Ваше імя
Ваш email